Tuesday, August 2, 2011

Montaj Perasmian Bangunan Baru Baitul Qurro' wal Fuqoha'

5 comments:

Musafir said...

Allahu akbar..
Mabruk!
Semoga usaha pembangunan madrasah dan insan terus berkembang hingga melahirkan ramai ulama'2 yg soleh lg tawadhu' d sisi Allah, Amin3 ya robb..

Semoga Allah izin waris ana juga berada d sini, amin3 ya robb

cinta madinah said...

Allahuakbar...ana mohon izin admin download video ni utk d isi dlm kajian ana ttg sistem pondok di malaysia...jazakallah.

admin said...

Silakan.. sangat dialu-alukan untuk tujuan bermanfaat.. Syukran..!

Anonymous said...

Assalamualaikum Admin. Saya bercadang untuk menuntut ilmu di Baitul Qurro' wal Fuqoha sementara cuti sem bulan Julai-September ini. Kalau saya ingin menetap di sana untuk menimba ilmu katakanlah selama sebulan, bagaimana yuran, penginapan, makan, jadual sehariannya, bagaimana dengan cara pengajian di sana ? Boleh Admin terangkan sedikit sebanyak ? Jika boleh, emailkan kepada saya as soon as possible di cbooduck@yahoo.com

Syukran. Moga dipermudahkan urusan hendakNya.

Anonymous said...

salam..admin..saya berhasrat untuk menimba ilmu di mana2 madrasah... boleh x admin bg tahu bagai mana caranya? saya bercadang untuk belajar pada setiap hujung minggu bila kelapangan kerana saya ada lah seorang pelajar di melaka ni